3 Haziran 2009 Çarşamba

Bebe Biskuvisi


10 yemek kasigi un (beyaz un gluten alerjisi yapabileceginden tam arpa - tam cavdar unu karisik kullaniyorum)


100 gr. oda sicakliginda tereyagi


1 cay bardagi pekmez (uzum, elma ve armut pekmezlerini karisik olarak koyuyorum)



Tum malzemeler yogurulur. 1 - 1,5 parmak kalinliginda acilir (ince acilirsa pistiginde sert olur).
Kalip veya bir cay bardaginin agzi ile kesilerek yagli kagit serilmis tepsiye dizilir.
170 derecede 10 dakika pisirilir.
Pisen kurabiyeler firindan hemen cikartilir. Sicak firinda durdukca kurabiyeler sertlesiyor.


Buzdolabinda 15 gun saklanabilir.

3 yorum:

  1. Gülşah cım ask olsun hic haberimiz olmadı blogundan:) Hayırlı olsun canım , guzel tariflerle bulusalım:)
    operimm,

    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  2. aYY ÇOK GÜZEL, BEBE BİSKÜVİSİNİ ÇOK SEVERİM :)
    tarif için teşekkürler
    ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Zehra, afiyet osun. Mutlaka denemeni oneririm.

    Figencim, blogumdan daha once bahsetmistim. Beyaz Badem tarifine yorum yaptin hatta. Ama benim blog'um sizlerinki kadar iyi degil. Acemi.. Zaten arada bir guncelliyorum. O yuzden unutulmasi cok normal..

    Opuyorum seni.

    YanıtlaSil